2010. március 8., hétfő

A blogról


Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy közzétegyem azokat a sportfogadó szisztémákat, amiket eddig kipróbáltam, leteszteltem és hatékonyan működnek. Eddig kettő ilyen van (lentebb találod őket), de jelenleg is tesztelek több igéretesnek tűnő rendszert.

Ezeket a stratégiákat nem én találtam ki, viszont mindegyiket hónapokig teszteltem, mielőtt élesbe is belevágtam volna. Apróbb változtatásokat eszközöltem rajtuk, így hatékonyabbá téve azokat.

Hogy használatukkal jelentős profitot realizálhassunk, nagyobb tőkére - a továbbiakban bankroll - van szügségünk. Minél nagyobb bankrollal vágunk neki, annál nagyobb lehet az alaptétünk, ezáltal a profitunk is.

Az alaptétünk mindig a bankrollunk X százaléka lesz. Az X minden szisztémánál más. Azért van szükség rá hogy elosszuk a tőkénket, hogy egy hosszabb peches sorozat esetén se veszítsük el a sportfogadásra szánt pénzünket.

Ez az egyik lefontosabb alapkövetelmény. Ha Ön az arányokat nem tartja be, inkább bele se kezdjen!
Ha Ön az első pár nap esetleges sikertelensége után abbahagyja, szintén ne kezdjen bele!

A tesztelt szisztémákkal senki nem fog egyik napról a másikra milliomossá válni, azonban hosszútávon biztos profittal kecsegtetnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.